2012. június 2., szombat

Magyar minőség-a szó jó értelmében:)

Hazafelé menet pillantottam meg a feliratot,bámészkodás közben akadt meg a szemem az "ALFÖLDI" szócskán. Egy régi bérház kapuja mellett levő zsúfolt kis vitrin,tele cipőkkel és papucsokkal. Nem csillogó,nem hivalkodó,és mégis azonnal tudja az ember,hogy miről van szó. Legalábbis aki elég idős hozzá,hogy emlékezhessen az elnyűhetetlen,anyáink szerint egyáltalán nem nőies viseletre,amit mi mégis nagyon szerettünk hordani. Sokszor még ősszel is a lábamon volt,inkább dupla zoknit húztam bele... Tizensok éves hordása alatt nem a bőr ment tönkre,nem a varrás ment szét,egyszerűen elfogyott a talpa... De hát elég sok kilómétert tettem bele.

A szép emlékek hatására kutakodni kezdtem a neten,hogy biztosan arról az ALFÖLDI-ről van-e szó,és kiderült,hogy igen.

Alföldi Cipőbolt

Ma végre el is jutottam a boltocskába. Picike kis bolt,először azt hittem,hogy rossz helyen járok,mert sorba kellett állni már a bejutásért is...
Egy nagyon kedves fiatal hölgy az eladó,aki szeretettel beszél a cipőkről,és észre sem veszi,hogy máris túlórázik,pedig kint vár még rá egy menyasszony,akiről cipőméretet kell vennie.

Felkészült vásárló lévén cetlivel a kezemben érkezek,hogy melyik modellt szeretném felpróbálni,rögtön tudja,hogy melyikről beszélek,pedig rengeteg féle cipő van. 37-es,vagy 38-as kellene,azt is rögtön tudja,hogy egyetlen darab van belőle,egy 37-es,mert ez a fazon nem nagyon fogyott,egy ideje már nem készítik. És bár sok cipőből kell a nagyobb méret,ez olyan,mintha a lábamra öntötték volna.:)
Felbuzdulva a sikeres választáson,ami első látásra szerelem esete volt,gondoltam,hogy engedek a nosztalgikus hangulatomnak,és egy alföldi papucsot is engedélyezek magamnak. Először egy sötétebb barnát vett elő,de az nem tetszett,és kértem egy világosabbat. Félve húzott elő egy dobozt,egész bátortalanul tette fel a kérdést: -Almazöld esetleg?

És elővett egy olyan színű papucsot,amilyet csináltatnék magamnak,ha választhatnék a színek közül... Mikor látta az arcomon,hogy egyáltalán nem kezdek bőszen tiltakozni,akkor mondta,hogy minden lábbeli megtalálja egyszer a gazdáját. Ezeknek kicsit többet kellett várni,( mert a zöld papucs tévedésből készült egy világosbarna rendelésekor),de ahogy elnézi,megérte a várakozás.:)


Íme ők:


Bátran merem ajánlani mindenkinek,aki igazi bőrből való lábbelit szeretne elérhető áron,barátságos kiszolgálás mellett.:) És még magyar is.:)

2 megjegyzés:

  1. ...és sok szép őszi-téli modell is kelleti magát, amiért mindenképpen vissza kell még mennünk! :-)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez így van.:) Azt hiszem,hogy megtaláltam a cipőlelőhelyemet!:)

      Törlés