2013. február 19., kedd

Fanti esti monológja

Jájájáájjj! Már készül a vacsora. Mi lesz,ha engem kifelejt???

Nem akarok éhenhalni!!!

Valaki segítsen már,mert úgy néz ki,hogy ez itt megsüketült!

Jajj,mi lesz velem,ha nem jut vacsora???



Na végre,igyekezz már,mindjárt éhenhalok!

Méghogy ne dünnyögjek az orrom alá... Persze,hogy dünnyögök,mert lassú vagy!
Nem én alszom tápmorzsában,úgyhogy gyorsan terítsd azt a takarót!

És most csukd be az ajtót,hogy nyugodtan
 ehessek!

...

Hahóóó! Mi lesz,ha itt felejt bezárva??? Tessék engem kiengedni! Már megettem a vacsit... Valaki nyissa már ki az ajtót!

Na jól van,végre,hogy ideértél!
Mondjuk most már nem akarok kimenni,csak az elv... Lássuk be,mégiscsak sziámi vagyok,alapvetés,hogy vannak jogaim... Neked meg kötelezettségeid.

Na,gyere ide,adhatsz egy puszit,mert szeretlek... Persze,hogy morgok,jóból is megárt a sok!

Na jó,alszom veled,melegíthetsz!  De ne mocorogjál! Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése