2011. május 20., péntek

Berlioz hazaköltözik

Ma volt a napja, a régóta várt nap, mikor végre érte mehettem. Anélkül, hogy túlságosan misztifikálnám a dolgot, egészen biztos vagyok benne, hogy ő pontosan tudta, hogy érte mentem.

Már akkor üdvözölt, mikor beléptem a házba, majd mikor Zsuzsa, a tenyésztő elkezdte összepakolni a stafírungot, akkor egy laza mozdulattal beleugrott a szatyorba,és addig ott ücsörgött,amíg fel nem kínáltuk neki a szállítódobozban történő utazás lehetőségét.:)

Az egész utat egy hang nélkül végigülte az autóban.

Itthon letettem a dobozt,nem kellett őt kivenni,peckesen kisétált, pedig az összes állatom összegyűlt a fogadására. Nem félt, méltósággal tűrte a kutyapuszikat, összeszaglászott a cicákkal, majd elindult felfedezni a lakás részeit.

Délután már békésen aludt mellettem,majd a kutyák mellett az ágyon.:) Úgy tűnik, hogy ő is úgy gondolja,hogy hazaérkezett.:)







1 megjegyzés: