2011. május 13., péntek

Gyógyító macskák

Kevésbé macskások és macska nélküliek ne is olvassák tovább a bejegyzésem!


Tegnap délben paprikáskrumplit rendeltem ebédre, és a virsli nem volt belefőzve, csak rá volt dobálva a tetejére. Tartok tőle, hogy nem lehetett túl friss, mert este vissza is jött. Fél óra alatt olyan állapotba kerültem, mint akin áthajtott egy kamion.
Még kivittem a kutyákat sétálni, aztán magamhoz képest korán az ágyba zuhantam.
Normál esetben az összes macska sosem alszik velem éjszaka. Tegnap viszont mindenki ott feküdt velem, a bokámtól a fejem tetejéig hozzám bújt valaki, és akárhányszor felébredtem, mindig éreztem, hogy dorombolnak.

Nagyon megható volt... És hajnalra sokkal jobban lettem, pedig azt hittem, hogy nem fogok tudni elmenni dolgozni...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése