2012. február 27., hétfő

Vérnyomásmérő

Tegnap még nem tudtam,hogy miért kell ma lemennem a térképről. Ma fényderült a bűnbanda újabb cselekedetére. Henrik és Berlioz közös erővel kipiszkálta annak a szekrénynek az ajtaját,ahol a vérnyomásmérőt tartjuk. Biztos úgy ítélték meg,hogy a fenemód stresszes életük kellően indokolja,hogy ők is ellenőrizzék egészségi állapotukat,kezdve azt a vérük nyomásával... Henrik beledugta a fejét a mandzsettába,ezzel egyidőben a fő szárnysegéd véletlenül rálépett a szerkezet gomjára,amitől az pumpálni kezdte a levegőt,amit a két okos támadásnak vett,úgyhogy a kezdeti rémület,valamint a mandzsettából történő szabadulás után minden alkatrészre kiterjedően megmutatták,hogy ők uralják a terepet,és csúnyán elbánnak a betolakodókkal.:-D Szerintem tegnap is valami hasonló történhetett,csak akkor még nem voltam szemtanúja,ezért aztán komolyan elgondolkoztam,hogy lemaradtam-e valami eseményről,mikor este hosszas pumpálás után azt mutatta a műszer,hogy egyáltalán nincs is nyomása a véremnek,pulzusom meg főleg nincsen... A harmadik próbálkozás után meggyőztem magam,hogy kevéssé valószínű,hogy úgy meghaltam,hogy észre se vettem,és behatóbb vizsgálat után kiderült,hogy a mandzsettát lukasztották ki,úgyhogy hiába pumpálódik a levegő... Ezért ma lementem a térképről egy új vérnyomásmérő beszerzése céljából,mert nem lett volna ennél jobb dolgom.:-) Imádom a macskáimat!:-D

6 megjegyzés:

  1. Ez aranyos, de mi tudjuk, hogy hasonló történések, szinte mindennapi eseménynek tekinthetők!
    Én,-már bocsánat-, de jót szórakoztam rajta. Szerintem ez a történet elriasztó tanmesének is használható, hirtelen támad macska utáni vágy gyógyítására!:-)

    VálaszTörlés
  2. Hallottam, hogy macska vérnyomását megmérni nem egyszerű. És valóban :-)

    VálaszTörlés
  3. Azért kicsit megijedtem, amikor olvastam, hogy Henrik bedugta a fejét és Berlioz meg elindította, de aztán megnyugodtam. Csalánba nem üt a mennykő ! :-)
    Szerintem az eset után jobb is, ha nem tudtad megmérni a vérnyomásodat :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mostanában kicsit besűrüsödtek az ilyen események,nem mondhatnám,hogy unatkozom.:-) Főleg,hogy már két csalánom is van.:-)

      Törlés
  4. Rossz macskára nincs garancia...sátánfattya. Az enyém volt , de tényleg még a szeme sem áll jól. Mig ott voltam nálad és szégyeltem magam helyette.... folyton a rosszaságon jár az esze :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj,úgyse adnám vissza!:-) Mert lehet bármilyen rosszcsont,attól még imádom!!! És kedves is tud lenni azért,két akrobata mutatvány között.:-D

      Törlés