2011. február 10., csütörtök

Mai napom

Remélem most már különösebb bakik és gondok nélkül véget ér!
Már reggel éreztem,hogy ez az a nap,mikor ki se kéne kelnem az ágyból,ezzel tennék legjobbat mindenkinek...

Reggeli sétánál egy nő megalapozta a hangulatomat. Viszem a két kutyát,kezemben a kakaszedő zacsik,Lili megáll pisilni,mikor befejezi,indulnánk tovább.Mire anyuka -aki csak erre várt,már topogott az autója mellett,amivel egyébként a füves területen parkolt- rám szól,hogy össze kéne szedni...
-Mit?A pisijét???És mégis hogyan gondolja,itassam fel szivaccsal? Egyébiránt én vagyok az egyetlen az egész környéken,aki össze szoktam szedni a kutyáim után a piszkot,amint látja most is itt van a kezemben a zacskó.
-Akkor szóljon a többi kutyásnak!
-???
-Szóljon a többieknek,mert nem szeretek kakába lépni!
-Maga szerint tényleg az én feladatom lenne ez?

Erre már nem mondott semmit,vagy nem hallottam,mert gondoltam,hogy jobb lesz,ha odébbállok,mert egy bizonyos szint alatt nem tudok még vitázni se. A jó vitához is partner kell...
Így kezdődött,aztán ilyen stílusban is folytatódott a napom.

Hazafelé meg akartam venni a bérletemet,de nem maradt nálam készpénz,sebaj,majd fizetek kártyával. Odaadom a pénztáros nőnek a kártyát,bedátumozza a bérletszelvényt,kitölti az Áfás számlát,majd húzza le a kártyámat,és látom,hogy torzul az arca...
-Hölgyem,tudja,hogy lejárt a bankkártyája?
-Maga szerint ha tudnám,akkor próbálnék vele poénból fizetni?

Ezek után hazaérek,és az előszobában a polcon fekszik Micó és csak egy szeme van.Mert a másikat ki se tudja nyitni...

Futás az állatorvoshoz,ahol persze szintén nem tudok fizetni...De szerencsére nincs nagy baj,kötőhártya gyulladás,csepegtetni kell.

Még valami? Nem teregetek,mert nyilván a fregoli is a fejemre szakadna.:)

2 megjegyzés:

  1. Hiba volt összeszedni a kakát. Bele kellett volna lépned. Állítólag szerencsét hoz :-)

    VálaszTörlés
  2. Úgy látszik a figyelmetlen okoskák újratermelődnek.
    Két éve a Gellért hegyen kaptam ugyanilyen megjegyzést, amikor a Zsófika nevű családi kutyus kipisilte magát egy csatorna rácson.
    Rá se ránts:-) Úgy sem lehet rajtuk segíteni! Úgy kell nekik, ha ettől boldogok:-))

    VálaszTörlés