Mélységesen felháborít tudjukmelyik cégnek a reklámja,mikor a jól öltözött tünci néni kiskutyáját elüti a busz,mire ő felfedezvén,hogy így kihasználatlanul marad a trendi póráz,angyali mosollyal az arcán előhúz egy másik kutyát a táskájából,és tovavonul,mintha mise történt volna. Elvégre egynél mindig jobb a kettő,bár nem biztos,hogy pontosan idézem,mert mire ehhez a részhez ér,addigra nem látok a vörös ködtől... Milyen érzéketlen,beteg agyú ember fejéből pattan ki ilyesmi??? ÁÁÁÁÁ!!!!
Ennyit tud egy reklámszakember? Vagy már tényleg itt tartunk,hogy a ránk zúdított reklámáradatból már csak ilyenre figyelünk fel?
Mondjuk ettől nem jött meg a kedvem a duplázott hamburgerre...
Ilyenkor külön örülök, hogy szinte sose nézek tévét. Idén még be se kapcsoltam.
VálaszTörlés