2011. január 27., csütörtök

Henrik

Tegnap este a kis fürdőszobában kiteregettem a ruhát,és leeresztve hagytam a fregolit,mert éjszakára is elindítottam egy mosást,és mivel fáj a vállam,gondoltam,így majd nem kell duplán küzdeni vele.

Reggel kimentem a fürdőbe,hogy adjak vizet a csapatnak,és látom,hogy a csíkos szörnyeteg fent fekszik a fregolin keresztbe,a madzagok közt lóg lefele,és elégedett fejjel néz rám,hogy milyen jó kis pihenőhelyet talált.:)
Aztán persze besértődött,mikor letessékeltem onnan,és elmagyaráztam,hogy nem azért mosom a ruháimat,hogy neki legyen hol feküdnie. Nem szeretném tudni,hogy mit mondott,amikor visszadumált.:)

1 megjegyzés:

  1. Ismerős a helyzet, annyiban más, hogy nálam nincs fregoli, csak lenti szárító és Puszedli mindig megjárja a tetejét, mire leszedem a tiszta ruhákat, szőrteleníthetek hajtogatás előtt :-)

    VálaszTörlés